• NAMESTO OBRAZA GORA I Saj ne veš, da pretrgal  strašno prekletstvo si v dnevu somraka usode. Da preprečil si mit in popravil svetobolje, postavil meje neznosnosti še globlje bolečine, kakor poznal si jo le ti

  • I.Soj Visokoraslo sonce,ki ničesar nima,za blagor pokornostitemačnega usmiljenja:za navezanost na stan visok za pogrešanje bližineizreka se nesmrtnostneradodarnega spomina.Objema se dolgpredniku, krilatcu brez rok za dodeljeno videnjein vztrajanje črnov neskaljen opojrazodeto je klicanje tiho ne zdaj,

  • OKRUŠKI POČELA SPOMINA Sredi domovanja resnicerazpadejo še zadnje željeizmed prisebnih v gostehznancev iztrga sesvetlolasi prvak misliškrlatna sled nad vseprekorači mejo znanilca. Prestop brezna Sredi jokanja se mislinovorojeno čutenje,drugačen zapisod prejšnjih tripreobraženo se sprevidi,da vseh slepih

  • IDa kamen odvalil bi,manjka ti tesnega zvokamed skalami naših dni. Da bral bi pesmi nepolnomočneobstaja zadnji predel, da izpremenivse nagrmadene oblake, nevarnostiše neznane verze preroškev nehladen dež premirja;brez podplatov vodotopnihna polenih razbeljenih bisernatopomilovanje – izcedek

  • Iz zbirke KRVAVI POT (1933-1935) Realist Nepredstavljiva jesenska svetloba gre čez vaše pogrebne tlakovce, prijatelji, in prestrašeni dan, dan noči, vzdrgeta od dolgá vrhov, od dolgá svobod in srce v vaših priprtih prsih – krvaveči

  • Kakor bi ovohavali te mrtvi, nalahno na veke sneži, sredi pomiloščenja in blagoslova zadnja kepa v grlu ždi, čaka, ne upa, a v žarku srebrnem taja se pod kožo, kjer škrlatni ščebet motri in nezanemarjeno

  • Zdaj še dejanj apostolskihnenadoma več ne potrebuješ:zakaj, - nezamenjevanje mrtvihza veljavo neposredno živih ...,je le tlenje neumrljivihter neodrešenost njih,blaženih v krvi. Je le zaznava tujostinevarne bližine –neprizadevanje treh smrti –le ostanek medsosedske nevrline:izdaja, osama, prhkost

  • I. Prekrižanja Prvo odkrižanje: v kamen Zdaj obleke, prapor, kri,vse od mene v zrak leti,še marmor se odkrušiz obraza, kjer me več ni,saj blagoslovljenost golav steni žalostno ječi,ko znani pomočnikme sredi pajčevinebrez zaznamkov drži,da prevešava

  • The present meditation is a result of an in-depth study of the textual opus and literary expression of two 16th century writers who, despite their different origins, chose Slavic languages as form of their personal