Novosti

  • Ivan Ilich

    Razšolanje družbe / Medicinska Nemeza

    Ivan Illich (1926–2002) je bil katoliški duhovnik in eden pronicljivejših premišljevalcev sodobne zahodne družbe ter

    29,00 

  • Janez Tauler

    Pridige II

    "Tauler (ok. 1300 - 1361) slovi po tem, da je edini srednjeveški nemški mistik, katerega

    23,00 

  • Simeon Novi Teolog

    Hvalnice hrepenenj po Bogu

    Simeon Novi Teolog (rojen 949, umrl 1022) je eden najpomembnejših duhovnih in asketskih piscev vzhodnega

    36,00 

  • Jan Ciglenečki

    Pozabljeni temenos. Ontologija in eshatologija v arhaični grški misli.

    Jan Ciglenečki, profesor filozofije in prevajalec, je o svoji knjigi Pozabljeni temenos, ki je v

    15,00 

  • Dejan Kos

    EVANGELJ BLIŽINE

    Kosov pesniški prvenec je povsem zrelo, do potankosti premišljeno umetniško besedilo. Pred nami je izjemno

    10,00 

  • Miljana Cunta

    PESMI DNEVA

    Pesmi dneva Miljane Cunta je zbirka eksistencialistično-duhovnih pesmi, ki delujejo kot prozni fragmenti. Gre za

    10,00 

  • Geoffrey Hill

    Mercijske himne in druge pesmi

    Geoffrey Hill (1932–2016) spada po mnenju številnih angleških in ameriških kritikov v sam vrh sodobnih

    12,00 

  • Maurice Maeterlinck

    TOPLE GREDE

    Tople grede so edina izdana pesniška zbirka belgijskega pesnika in dramatika Mauricea Maeterlincka, ki je

    12,00 

  • Thomas Trahrne

    IZBRANE PESMI

    Thomas Traherne (1636–1674) je verjetno eden izmed najvznemirljivejših »pozabljenih« pesnikov v angleški književnosti. Čeprav je

    15,00 

  • Denise Levertov

    POTOK IN SAFIR Izbrane pesmi o religioznih temah

    Denise Levertov (1923–1997) velja za eno osrednjih angloameriških pesnic minulega stoletja. Vključena je v reprezentativne

    15,00 

  • Potonjena dežela. Izbor poezije iz Bukovine

    Literarna pokrajina Bukovine, ki je večini slovenskih bralcev bržkone neznana, je sestavni del nemške književnosti,

    15,00 

  • Kontrarevolucionarni spisi

    "Ob epidemijah v zgodovini sicer vedno lahko prepoznavamo brutalnost, ki izvira iz paničnega strahu množic

    15,00 

Navdih

Napake in neuspehi iz preteklosti nas ne smejo zmesti. Pot zgodovine še ni prehojena. Pristna zgodovinska sinteza ni toliko v razlagi preteklosti, temveč bolj v ustvarjalni izpolnitvi prihodnosti.

Gregorij Florovski
Postani kakor otrok,
postani gluh, postani slep!
Tvoj lastni nekaj
mora postati nič.
Ves nekaj in ves nič odženi proč!
Opusti kraj, opusti čas,
poleg tudi podobo!
Pojdi brez poti
po ozki stezi,
tako dospeš na sled puščavi.
Psevdo Mojster Eckhart: Gorčično zrno

Če bi Bog, če bi Kristus v svoji slavi hotel neposredno in nadnaravno prisiliti ljudi, da bi priznali Njegovo resnico in Njegovo voljo /…/, bi seveda lahko to storil. Zgodovina sveta bi bila tako lahko kmalu končana, a ne bi dosegla svojega cilja: ne bi bilo svobodnega sodelovanja človeka z Bogom, ne bi bilo resničnega zedinjenja in popolne zveze med stvarstvom in Stvarnikom …

Vladimir Solovjov: Spisi o Rusiji in krščanstvu

Če bi lahko razumela: Božji Sin je človek.
Še več: Božji Sin je beseda,
postala bi zvezda ali sončnica.
Nekaj, kar samo časti in ne govori.

Adélia Prado

Knjiga meseca

  • Ivan Ilich

    Razšolanje družbe / Medicinska Nemeza

    Ivan Illich (1926–2002) je bil katoliški duhovnik in eden pronicljivejših premišljevalcev sodobne zahodne družbe ter

    29,00 

Navdih

Postani kakor otrok,
postani gluh, postani slep!
Tvoj lastni nekaj
mora postati nič.
Ves nekaj in ves nič odženi proč!
Opusti kraj, opusti čas,
poleg tudi podobo!
Pojdi brez poti
po ozki stezi,
tako dospeš na sled puščavi.
Psevdo Mojster Eckhart: Gorčično zrno

Če bi lahko razumela: Božji Sin je človek.
Še več: Božji Sin je beseda,
postala bi zvezda ali sončnica.
Nekaj, kar samo časti in ne govori.

Adélia Prado

Napake in neuspehi iz preteklosti nas ne smejo zmesti. Pot zgodovine še ni prehojena. Pristna zgodovinska sinteza ni toliko v razlagi preteklosti, temveč bolj v ustvarjalni izpolnitvi prihodnosti.

Gregorij Florovski

Če bi Bog, če bi Kristus v svoji slavi hotel neposredno in nadnaravno prisiliti ljudi, da bi priznali Njegovo resnico in Njegovo voljo /…/, bi seveda lahko to storil. Zgodovina sveta bi bila tako lahko kmalu končana, a ne bi dosegla svojega cilja: ne bi bilo svobodnega sodelovanja človeka z Bogom, ne bi bilo resničnega zedinjenja in popolne zveze med stvarstvom in Stvarnikom …

Vladimir Solovjov: Spisi o Rusiji in krščanstvu